torsdag 21. mai 2015

Hva har du i veska når du flyr?

*edit: dette er en kjapp bloggpost laga inne i flyet fra Haugesund til Oslo fordi de forespeilet at vi skulle sitte 40 minutt i flyet før avgang. Men så dro vi likevel, så da ble det ikke så mye skrevet her! Nå kan jeg legge til at det å pakke riktig for å fly er viktig, og for det meste fikk jeg ikke bruk for underholdningen min!




Billetter og pass, selvfølgelig! Vanligvis en app, men når det er utenlands er det greit å ha alt samlet på en plass! 

Støykansellerende headset. Gjør det deilig å fly, med musikk fra Spotify og podcasts fra Podkicker. 



Nano-lego. I tilfelle det blir forsinkelser. Eller kjedelig. 
Øyemaske. Fint også for korte turer! 


Lesestoff, obligatorisk! 



Skrive-og tegnesaker. Fordi jeg får ofte de gode ideene på fly :) 



Og vannflaske. Det er tørt å fly, og så lenge den er tom gjennom sikkerhetskontrollen har avinor begynt å legge til rette for å fylle vannflasker. 

Og nå er det gate closing på flyet til New York, så da får du kose deg der du er, så skal jeg underholde meg selv på 8 timers tur. 

Hva tar du med deg når du flyr? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...